Sonntag, 16. Juni 2013


Kommentare:

  1. Es ist eine Schweinerei was diese Person macht. Überhaupt keine Skrupel kennt diese "Dame".
    Das hab ich mir auch schon überlegt, dass manche sich mit falschem Namen bei Dir anmelden, anders geht es ja sonst nicht. LG Elena

    AntwortenLöschen
  2. Das wird wohl nie aufhören. Anstatt sich zu freuen wie wir anderen und damit zu basteln immer wieder der gleiche Mist. Wie viele haben schon aufgehört und ihre Seiten geschlossen.
    Und wir ehrlichen Bastler sind die leidtragenden.

    Kopf hoch Gerda und liebe Grüße aus Berlin von

    Marianne

    AntwortenLöschen
  3. Rob ik vind dat jij op een fatsoenlijke manier had kunnen reageren,en de caps had mogen uit zetten.Gerda is beslist niet jaloers en Gerda maakt al jaren prachtige Poser Tubes.Het is nu eenmaal een feit dat veel Poser tubes gestolen worden en dat is voor geen een die poser tubes gratis te beschikking steld leuk.
    Met vriendelijke Groet
    Ursula

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. DAT WAS VORIGE JAAR DAT IK DIE POSER VAN HAAR HAD MAAR DIE STAAN NIET MEER OP DE GROEP HEB ZE ALLEMAAL VERWIJDERD IK MAAKT NU MIJN EIGEN POSERTJES MET PROGAMMA POSER 8 GR VAN RIET PS EN OP DE FACEBOOK STONDEN MIJN EIGENDOM POSERTJES DIE WAREN NIET VAN GERDA ZOALS DIE ROSE KIKI BOY

      Löschen
  4. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  5. Hallo Rob
    schau dir die Links genau an das sind meine Poser ,schau auf meinem Blog,
    ganz genau,ihr braucht euch nicht rauszureden.
    Macht unsre Poser weg was von uns ist,dann ist es gut.
    ich habe auch Holländisch Freunde,die geben mir Bescheid.
    Wo sich meine Poser befinden.
    macht sie weg ,dann ist alles ok.
    LG Gerda

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. gerda in mijn photobucket kan ik mijn wachtwoord niet meer anders had ik die posertjes van joe vewijderd maar ze staan niet meer op hyves groep ik maakt nu mijn eigen poser tubes met het prohgamma poser 8 ik koop kleertjes bij rendosity daz3d poser content en bij runmedia ik heb poseybase om het aan te kleeden en op face book stonden mijn eigen posertjes wat ik zelf heeft gemaakt ps facebook heb ik verwijderd alleby kijk maar op mijn nieuwe hyves groep daar staan mijn eigen posertubes die ik zelf heeft gemaakt met poser 8 progamma http://rietposertubes.hyves.nl/ ik kan niet meer van jou tubes meer pakken want ik heb geen account van jou want ik geniet van mijn eigen posertubes liefs riet

      Löschen
  6. eure Poser könnt ihr ja auch nehmen ist ja ok,so machen es alle Poserinnen.
    Hallo Rob Bos
    Und wo kommen meine Poser her????Schau doch die vielen Links,das sind alles meine Poser.
    Ich meine nicht riets ihre Poser sondern meine wo hier hchgeladen worden sind,ich habe alle Rohdateien.
    http://s1050.photobucket.com/user/HENDRIKA5/library/COOKIES%204?sort=3&page=1
    Das sind alles meine kannste auch auf meinem Blog nachschauen.
    Macht meine Poser weg,dann ist alles ok.
    LG gerda

    AntwortenLöschen
  7. LIEVE GERDA IK KAN DE WACHTWOORD NIET MEER VAN PHOTOBUCKET DUS IK KAN DIE POSERTUBES VAN JOU NIET MEER VEWIJDEREN ALS JIJ DIE LINKEN VAN PHOTOBUCKET WEG HAALD DAN KUNNEN DE MENSEN NIET MEER KOPIEREN WANT DE GROEP VAN JOU POSER TUBES IS VEWIJDERD ALS DE LINKEN BLIJVEN OP DE SITE VAN JOU DAN KUNNEN DE MENSEN DIE BIJ JOU KOMEN OP DE SITE WEL DE POSER OPSLAAN LIEFS RIET

    AntwortenLöschen
  8. Rob je kan ten alle tijden jou wachtwoord opvragen bij Photobucket.En wat jij schrijft is vreemd als de groep verwijderd is zou je ook met copy/paste niet meer de posers moeten zien.En hoe kun je iets verwijderen als jij volgens jou eigen woorden je ww niet weet?
    M.v.G
    Ursula

    AntwortenLöschen
  9. ik heb verschillende account bij photobucket om mijn poser tubes te plaatsen in mijn groep maar van die hendrika5 dat is anderhalf jaar geleden ik ben mijn wacht woord kwijt anders had ik die posertubes van gerda verwijderd de groep heb ik vewijderd die bestaat niet meer op hyves alleen deze groep dat zijn mijn eigendom posertjes http://rietposertubes.hyves.nl/forum/5864276/FWIG/FAIRY_PIXIE/

    AntwortenLöschen
  10. Hi Rob and to your wife Riet more lies,I have proof you DO NOT buy from,Rendo,Daz and any store that offers 3d content. I have seen items being downloaded from an illegal site and i have this link as to where ,This is a violation of the Digital Millennium Copyright Act ,I have already told a few friends of mine what you are doing ,Continue using and i will have no option to pass this onto the vendors/stores involved to there legal team to take action
    You CAN NOT use illegal content make tubes with these items

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. IK HEB BIJ JOU EEN MAAND GELEDEN KLEERTJES GEKOCHT EN WAAROM STUURT JE STEEDS EMAIIL RECKLAME BIJ MIJ EN IK HEB NU MIJN EIGEN GEMAAKTE POSERTUBES DIE IK MAAKT MET POSER 8 PROGAMMA EN HYVES GAAT WEG OP 2 DECEMBER DAAR BEN IK OOK WEG IK HEB NU EEN GOOGLE BLOG WAAR MIJN POSERTUBES OP STAAN DIE IK ZELF HEEFT GEMAAKT EN NIET GESTOLEN WANT IEDEREEN KAN POSERTUBES MAKEN

      Löschen
  11. je tub worden voor download aangeboden bij clubs.nl
    http://psp-shop.clubs.nl/

    AntwortenLöschen
  12. MIJN POSERBLOG IS DICHT ZE KUNNEN ER DUS NIET OP

    AntwortenLöschen